- Documente Dosar 2022
- Documente Dosar 2019
- Documente Dosar 2017
- Documente Dosar 2016
- Documente Dosar anterior 2016
- Regulament
Documente Dosar 2022
Pentru sudenții de la programul de studii universitare de licență Contabilitate şi informatică de gestiune, documentele necesare alcătuirii dosarului de practică sunt următoarele
- Copertă caiet practică
descarcă
- Anexa 1. Conventie practica
descarcă
- Conținut caiet practică
descarcă
- Formulare necompletate
descarcă
- Formular NIR
descarcă
- 05 Model monografie
descarcă
- Model enunțuri pentru monografie
descarcă
- Formulare F10 F20 F30 F40
descarcă
- Declarația 300 - decont TVA
descarcă
- Declaratia 101
descarcă
- Anexa 3 - Situatia fluxurilor de trezorerie
descarcă
- Balanta de verificare - model
descarcă
- Model OP
descarcă
- Formular DEPUNERE CAPITAL SOCIAL
descarcă
- Documente ce pot fi incluse in dosarul de practică
descarcă
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Info. Cum sa downloadezi fisierele.
- click dreapta mouse in link
- save link as...
Documente Dosar 2019
Specializăre Contabilitate și Informatică de Gestiune
Documente necesare alcătuirii dosarului de practică.
Copertă caiet practică
Conținut caiet practică
Formulare necompletate
Formular NIR
05_Model_monografie
Model enunțuri pentru monografie
Formulare F10 F20 F30 F40
Declaratia 300 - decont TVA
Declaratia 101
Anexa 3 - Situatia fluxurilor de trezorerie
Balanta de verificare - model
Model OP
Formular DEP CAPITAL
Documente ce pot fi incluse in dosarul de practic
Anexa 1. Conventie_practica
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Info. Cum sa downloadezi fisierele.
- click dreapta mouse in link
- save link as...
Documente Dosar 2017
Specializăre Contabilitate și Informatică de Gestiune
Documente necesare alcătuirii dosarului de practică.
Copertă caiet practică
Conținut caiet practică
Formulare necompletate
Formular NIR
05_Model_monografie
Model enunțuri pentru monografie
Formulare F10 F20 F30 F40
Declaratia 300 - decont TVA
Declaratia 101
Anexa 3 - Situatia fluxurilor de trezorerie
Balanta de verificare - model
Model OP
Formular DEP CAPITAL
Documente ce pot fi incluse in dosarul de practic
Anexa 1. Conventie_practica
Documente Dosar 2016
Specializări CIG şi CIG IFR
Documente necesare alcătuirii dosarului de practică.
Copertă caiet practică
Conținut caiet practică
Formulare necompletate
Formular NIR
05_Model_monografie
Model enunțuri pentru monografie
Formulare F10 F20 F30 F40
Declaratia 300 - decont TVA
Declaratia 101
Anexa 3 - Situatia fluxurilor de trezorerie
Balanta de verificare - model
Model OP
Formular DEP CAPITAL
Documente ce pot fi incluse in dosarul de practic
Anexa 1. Conventie_practica
Documente Dosar anterior 2016
Specializări CIG şi CIG IFR
Documente necesare alcătuirii dosarului de practică.
- copertă caiet practică
- conţinut caiet practică
- formulare goale
- formular factură
- formular nir in word
- formular balanţă de verificare
- formular factură-model
- formular aviz de insoţire a mărfii
- model op
- formular dep capital
- convenţie de practică
Arhivă ZIP conţinând toate documentele de mai sus. Descarcă aici.
Regulament
Regulament
privind efectuarea stagiului de practică a studenților de la facultatea de științe economice
Capitolul I. Dispoziţii generale
1.1 Prezentul Regulament privind efectuarea stagiului de practică stabileşte cadrul general de organizare şi desfăşurare, de către studenţii Facultății de Științe Economice din cadrul Universităţii „TIBISCUS” din Timișoara, a stagiului de practică la parteneri de practică, cu sprijinul tutorilor şi a cadrelor didactice responsabile.
1.2 Prevederile prezentului Regulament respectă cerinţele impuse prin Legea Educaţiei Naţionale, nr. 1 din 2011, ale Legii nr. 258 din 2007, privind practica elevilor şi studenţilor şi ale Ordinului nr. 3955 din 09/05/2008, privind aprobarea Cadrului general de organizare a stagiilor de practică în cadrul programelor de studii universitare de licenţă şi de masterat și a Convenției de practică.
1.3 Prin stagiul de practică se înţelege activitatea desfăşurată de studenţi în conformitate cu planul de învăţământ, în scopul verificării şi aprofundării aplicabilităţii practice a cunoştinţelor teoretice însuşite de aceştia în cadrul programului de instruire. Durata stagiului de practică este reglementată prin planul de învăţământ, cu respectarea normelor în vigoare.
1.4 Organizatorul de practică este Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității „TIBISCUS” din Timișoara, instituţie de învăţământ superior acreditată, ce desfăşoară activităţi instructiv-educative şi formative, potrivit legislaţiei române în vigoare.
1.5 Partenerul de practică este orice instituţie centrală sau locală, societate comercială, organizaţie neguvernamentală şi orice altă persoană juridică din România sau din străinătate, ce desfăşoară o activitate în corelaţie cu specializările cuprinse în nomenclatorul Ministerului Educaţiei Naționale, şi care poate participa la procesul de instruire practică a studenţilor şi masteranzilor. şi care a întocmit în acest sens o Convenţie de Practică cu Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității „TIBISCUS” din Timișoara.
1.6 Practicantul este studentul Facultății de Științe Economice din cadrul Universităţii „TIBISCUS” din Timișoara care desfăşoară activităţi practice pentru consolidarea cunoştinţelor teoretice şi pentru formarea abilităţilor, spre a le aplica în concordanţă cu specializarea pentru care se instruieşte.
1.7 Tutorele este persoana desemnată de către Partenerul de practică ca responsabil de îndrumarea şi monitorizarea activităţii studentului. Tutorele va asigura respectarea condiţiilor de pregătire şi dobândire de către student a competenţelor profesionale planificate pentru perioada stagiului de practică.
1.8 Cadrul didactic supervizor sau responsabilul de practică estecadrul didactic desemnat de către Facultatea de Științe Economice, care va asigura planificarea, organizarea şi supravegherea desfăşurării stagiului de practică.
1.9 Creditele transferabile reprezintă numărul de credite ce vor fi acordate studentului de către Facultatea de Științe Economice în urma efectuării stagiului de practică, potrivit planului de învăţământ. Numărul de credite transferabile recunoscute studentului practicant sunt cele prevăzute în planul de învăţământ.
1.10 Convenţia-cadru privind efectuarea stagiului de practică sau Convenţia de practică esteacordul încheiat între Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității „TIBISCUS” din Timișoara, ca organizator de practică, partenerul de practică şi studentul-practicant, conform legislaţiei în vigoare (Ordinul MECT nr. 3955/2008, Anexa 2: “Convenţie cadru privind efectuarea stagiului de practică în cadrul programelor de studii universitare de licenţă sau masterat” din 09/05/2008, publicat în Monitorul Oficial, Partea I nr. 440 din 12/06/2008).
1.11 Acordul de practică este înţelegerea bilaterală pe care o poate încheia Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității „TIBISCUS” din Timișoara, ca organizator de practică, cu partenerii de practică, în scopul stabilirii cadrului general al derulării stagiului de practică.
1.12 Portofoliul de practică estedocumentul ataşat Convenţiei-cadru privind efectuarea stagiului de practică, ce cuprinde obiectivele educaţionale ce urmează a fi atinse, competenţele ce urmează a fi obţinute prin stagiul de practică, precum şi modalităţile de derulare a stagiului de practică.
1.13 În baza Convenţiei – Cadru privind efectuarea stagiului de practică, partenerul de practică asigură, pe toată durata stagiului de practică, sub îndrumarea unuia sau mai multor tutori, respectarea condiţiilor de pregătire şi dobândire de către student a competenţelor profesionale planificate pentru perioada stagiului de practică.
1.14 Tematica de practică se stabileşte de către cadrul didactic supervizor împreună cu tutorele desemnat de partenerul de practică, în funcţie de specificul activităţii organizatorului de practică, cu respectarea specializării studentului – practicant. Obiectivele educaţionale ce urmează a fi atinse, competenţele ce urmează a fi obţinute prin stagiul de practică, precum şi modalităţile de derulare a stagiului de practică sunt stabilite de către cadrul didactic supervizor şi tutore, în funcţie de domeniul de activitate şi particularităţile partenerului de practică, şi sunt prevăzute în cadrul Portofoliului de practică, document anexă la Convenţia - Cadru.
1.15 Perioada de desfăşurare a stagiului de practică este cuprinsă în cursul anului universitar. Stagiul de practică se poate desfăşura cu program săptămânal sau cumulat, în săptămânile 12-14 din semestrul al II-lea al anului II universitar. Practica se va desfăşura în perioada prevăzută în planul de învăţământ.
1.16 Durata stagiului de practică este cea prevăzută în planul de învăţământ. Durata stagiului de practică desfășurat la partenerul de practică este echivalentul a minim 2 ore pe zi şi maxim 8 ore pe zi, în funcţie de modul de stabilire concretă a perioadei de practică.
1.17 La finalul stagiului de practică, notarea practicantului se face de către cadrul didactic responsabil cu derularea stagiului de practică, pe baza caietului de practică, cu consultarea prealabilă a tutorelui.
Capitolul II. Organizarea şi desfăşurarea stagiului de practică
2.1 Stagiile de practică se desfăşoară la partenerii de practică cu care Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității „TIBISCUS” din Timișoara a încheiat o Convenţie – cadru în acest sens, respectiv în locaţiile stabilite de partenerii de practică, potrivit specificului activităţii practice ce urmează a fi derulate.
2.2 Activitatea desfăşurată de către studenţi prin stagiile de practică trebuie să asigure aplicarea în practică a cunoştinţelor teoretice dobândite de aceştia în cursul activităţilor didactice academice.
2.3 Reglementareaactivităţii de practică între Facultatea de Științe Economice, ca organizator de practică, student şi partenerul de practică se va realiza prin semnarea Convenţiei-Cadru.
2.4 Studenţii au obligaţia de a se prezenta la locul de practică în perioada stabilită, să respecte regulamentul de ordine interioară impus de conducerea partenerul de practică/ entităţii colaboratoare gazdă, să-şi însuşească cunoştinţele cerute prin portofoliul de practică şi sa elaboreze o prezentare a activităţii de practică.
2.5 Studentul îşi asumă întreaga răspundere pentru respectarea normelor de organizare şi de protecţie a muncii specifice partenerului de practică, pe toată durata desfăşurării stagiului de practică. În cazul apariţiei unor dispute între student şi partenerul de practică, aceştia pot apela la organizatorul de practică prin cadrul didactic supervizor, care acţionează ca şi mediator.
Capitolul III. Portofoliul de practică
3.1 În timpul stagiului de practică, studenţii vor efectua activităţi relevante specializării pentru care se instruiesc, în funcţie de specificul activităţii partenerului de practică.
3.2 Practica se desfăşoară pe baza unui portofoliu de practică, întocmit de către cadrul didactic supervizor şi tutore, în funcţie de domeniul de activitate şi particularităţile partenerului de practică.
3.3 Portofoliul de practică cuprinde obiectivele educaţionale ce urmează a fi atinse, competenţele ce urmează a fi obţinute prin stagiul de practică, precum şi modalităţile de derulare a stagiului de practică.
3.4 Pe durata efectuării stagiului de practică, studentul, sub îndrumarea tutorelui, va completa Portofoliul de practică cu datele de identificare ale studentului, ale partenerului de practică şi ale tutorelui, precum şi cu descrierea activităţilor desfăşurate. Fiecare portofoliu de practică va fi însoţit (acolo unde este cazul) de materiale concludente activităţilor practice desfăşurate de student.
3.5 Modelul portofoliului de practică este cuprins în Anexa 1 a prezentului Regulament.
Capitolul IV. Evaluarea stagiului de practică
4.1 La finalul stagiului de practică, notarea practicantului se face de către cadrul didactic responsabil cu derularea stagiului de practică, pe baza caietului de practica, cu consultarea prealabila a tutorelui.
4.2 Modalitatea concretă de evaluare a practicantului este stabilită de cadrul didactic responsabil de practică (colocviu de practică).
4.3 În urma evaluării finale a activităţii practice desfăşurate de studenţi, se vor acorda numărul de credite transferabile prevăzute în Planurile de învăţământ.
Capitolul V. Dispoziţii finale
5.1 Organizarea activităţii de practică, conform prezentului Regulament, devine operantă începând cu anul universitar 2013 - 2014.
5.2 Prevederile prezentului Regulament se aplică studenţilor care se afla în ciclul de învăţământ de licenţă.
5.3 Cu aplicarea prezentului Regulament se însărcinează responsabilii de practică.