Facultatea de Științe Economice - Universitatea Tibiscus din Timișoara Facultatea de Științe Economice - Universitatea Tibiscus din Timișoara

  • Facultate
    • Cuvânt Înainte
  • Despre Noi
    • Studii de licență
    • Studii Masterale
    • Regulamente de organizare și funcționare
      • Anexe Carta Universității
      • Regulamente și Metodologii
    • Cadre Didactice
    • Alegeri și concursuri didactice
    • Baza materială
  • Activitate
    • Didactică
    • Cercetare
    • Anale. Seria Ştiințe Economice. Timişoara
      • Prezentarea Revistei
      • Recenzare Lucrări
      • Indexarea Revistei
      • Instrucţiuni pentru Autori
      • Lucrări
        • Volumul XXVII/2022 (Volume XXVII/2022)
        • Volumul XXVI/2021 (Volume XXVI/2021)
        • Volumul XXV/2020 (Volume XXV/2020)
        • Volumul XXIV/2019 (Volume XXIV/2019)
        • Volumul XXIII/2018 (Volume XXIII/2018)
        • Volumul XXII/2016 (Volume XXII/2016)
        • Volumul XXI/2015 (Volume XXI/2015)
        • Volumul XX/2014 (Volume XX/2014)
        • Volumul XIX/2013 (Volume XVIII/2013)
        • Volumul XVIII/2012 (Volume XVIII/2012)
        • Volumul XVIII, supliment/2012 (Volume XVIII/2012, supliment)
        • Volumul XVII/2011 (Volume XVII/2011)
        • Volumul XVI/2010 (Volume XVI/2010)
        • Volumul XV/2009 (Volume XV/2009)
        • Volumul XIV/2008 (Volume XIV/2008)
        • Volumul XIII/2007 (Volume XIII/2007)
      • Contact
      • Taxe / fees
    • Colaborări
    • Comisia Calității
    • Proiecte de Cercetare
    • Cursuri Perfecţionare
  • Info Studenți & Masteranzi
    • Info Studenți
      • Admitere
      • Studenţi
      • Absolvenţi
      • Cursuri
      • Practică
      • Orar
      • Examene
      • Licenţă
      • Taxe
      • Facilităţi
      • Structura anului universitar
    • Info Masteranzi
      • Admitere
      • Masteranzi
      • Absolvenţi
      • Cursuri
      • Orar
      • Examene
      • Disertaţie
      • Taxe
      • Facilităţi
      • Structura anului universitar
  • Ştiri
  • Contact
Teddy logo

Practică

  • Documente Dosar 2022
  • Documente Dosar 2019
  • Documente Dosar 2017
  • Documente Dosar 2016
  • Documente Dosar anterior 2016
  • Regulament

Documente Dosar 2022

Pentru sudenții de la programul de studii universitare de licență Contabilitate şi informatică de gestiune,  documentele necesare alcătuirii dosarului de practică sunt următoarele

  1. Copertă caiet practică coperta caiet practicadescarcă
  2. Anexa 1. Conventie practica Anexa 1. Conventie practicadescarcă
  3. Conținut caiet practică Conținut caiet practicădescarcă
  4. Formulare necompletate Formulare necompletatedescarcă
  5. Formular NIR Formular NIRdescarcă
  6. 05 Model monografie 05 Model monografiedescarcă
  7. Model enunțuri pentru monografie Model enunțuri pentru monografiedescarcă
  8. Formulare F10 F20 F30 F40 Formulare F10 F20 F30 F40descarcă
  9. Declarația 300 - decont TVA Declarația 300 - decont TVAdescarcă
  10. Declaratia 101 Declaratia 101descarcă
  11. Anexa 3 - Situatia fluxurilor de trezorerie Anexa 3 - Situatia fluxurilor de trezoreriedescarcă
  12. Balanta de verificare - model Balanta de verificare - modeldescarcă
  13. Model OP Model OPdescarcă
  14. Formular DEPUNERE CAPITAL SOCIAL Formular DEPUNERE CAPITAL SOCIALdescarcă
  15. Documente ce pot fi incluse in dosarul de practică Documente ce pot fi incluse in dosarul de practicădescarcă

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Info. Cum sa downloadezi fisierele.

  1. click dreapta mouse in link
  2. save link as...

Screenshot how to download

Documente Dosar 2019

Specializăre Contabilitate și Informatică de Gestiune

Documente necesare alcătuirii dosarului de practică.

  1. docCopertă caiet practică
  2. docConținut caiet practică
  3. docFormulare necompletate
  4. docFormular NIR
  5. docx05_Model_monografie
  6. pdfModel enunțuri pentru monografie
  7. pdfFormulare F10 F20 F30 F40
  8. pdfDeclaratia 300 - decont TVA
  9. pdfDeclaratia 101
  10. pdfAnexa 3 - Situatia fluxurilor de trezorerie
  11. pdfBalanta de verificare - model
  12. jpgModel OP
  13. jpgFormular DEP CAPITAL
  14. docxDocumente ce pot fi incluse in dosarul de practic
  15. docxAnexa 1. Conventie_practica

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Info. Cum sa downloadezi fisierele.

  1. click dreapta mouse in link
  2. save link as...

Screenshot how to download

 

Documente Dosar 2017

Specializăre Contabilitate și Informatică de Gestiune

Documente necesare alcătuirii dosarului de practică.

  1. docCopertă caiet practică
  2. pdfConținut caiet practică
  3. docFormulare necompletate
  4. docFormular NIR
  5. docx05_Model_monografie
  6. pdfModel enunțuri pentru monografie
  7. pdfFormulare F10 F20 F30 F40
  8. pdfDeclaratia 300 - decont TVA
  9. pdfDeclaratia 101
  10. pdfAnexa 3 - Situatia fluxurilor de trezorerie
  11. pdfBalanta de verificare - model
  12. jpgModel OP
  13. jpgFormular DEP CAPITAL
  14. docxDocumente ce pot fi incluse in dosarul de practic
  15. docxAnexa 1. Conventie_practica

 

Documente Dosar 2016

Specializări CIG şi CIG IFR

Documente necesare alcătuirii dosarului de practică.

  1. docCopertă caiet practică
  2. pdfConținut caiet practică
  3. docFormulare necompletate
  4. docFormular NIR
  5. docx05_Model_monografie
  6. pdfModel enunțuri pentru monografie
  7. pdfFormulare F10 F20 F30 F40
  8. pdfDeclaratia 300 - decont TVA
  9. pdfDeclaratia 101
  10. pdfAnexa 3 - Situatia fluxurilor de trezorerie
  11. pdfBalanta de verificare - model
  12. jpgModel OP
  13. jpgFormular DEP CAPITAL
  14. docxDocumente ce pot fi incluse in dosarul de practic
  15. docxAnexa 1. Conventie_practica

 

Documente Dosar anterior 2016

Specializări CIG şi CIG IFR

Documente necesare alcătuirii dosarului de practică.

  1. copertă caiet practică
  2. conţinut caiet practică
  3. formulare goale
  4. formular factură
  5. formular nir in word
  6. formular balanţă de verificare
  7. formular factură-model
  8. formular aviz de insoţire a mărfii
  9. model op
  10. formular dep capital
  11. convenţie de practică

 

Arhivă ZIP conţinând toate documentele de mai sus. Descarcă aici.

Regulament

Regulament
privind efectuarea stagiului de practică a studenților de la facultatea de științe economice

Capitolul I. Dispoziţii generale

1.1 Prezentul Regulament privind efectuarea stagiului de practică stabileşte cadrul general de organizare şi desfăşurare, de către studenţii Facultății de Științe Economice din cadrul Universităţii „TIBISCUS” din Timișoara, a stagiului de practică la parteneri de practică, cu sprijinul tutorilor şi a cadrelor didactice responsabile.

1.2 Prevederile prezentului Regulament respectă cerinţele impuse prin Legea Educaţiei Naţionale, nr. 1 din 2011, ale Legii nr. 258 din 2007, privind practica elevilor şi studenţilor şi ale Ordinului nr. 3955 din 09/05/2008, privind aprobarea Cadrului general de organizare a stagiilor de practică în cadrul programelor de studii universitare de licenţă şi de masterat și a Convenției de practică.

1.3 Prin stagiul de practică se înţelege activitatea desfăşurată de studenţi în conformitate cu planul de învăţământ, în scopul verificării şi aprofundării aplicabilităţii practice a cunoştinţelor teoretice însuşite de aceştia în cadrul programului de instruire. Durata stagiului de practică este reglementată prin planul de învăţământ, cu respectarea normelor în vigoare.

1.4 Organizatorul de practică este Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității „TIBISCUS” din Timișoara, instituţie de învăţământ superior acreditată, ce desfăşoară activităţi instructiv-educative şi formative, potrivit legislaţiei române în vigoare.

1.5 Partenerul de practică este orice instituţie centrală sau locală, societate comercială, organizaţie neguvernamentală şi orice altă persoană juridică din România sau din străinătate, ce desfăşoară o activitate în corelaţie cu specializările cuprinse în nomenclatorul Ministerului Educaţiei Naționale, şi care poate participa la procesul de instruire practică a studenţilor şi masteranzilor. şi care a întocmit în acest sens o Convenţie de Practică cu Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității „TIBISCUS” din Timișoara.

1.6 Practicantul este studentul Facultății de Științe Economice din cadrul Universităţii „TIBISCUS” din Timișoara care desfăşoară activităţi practice pentru consolidarea cunoştinţelor teoretice şi pentru formarea abilităţilor, spre a le aplica în concordanţă cu specializarea pentru care se instruieşte.

1.7 Tutorele este persoana desemnată de către Partenerul de practică ca responsabil de îndrumarea şi monitorizarea activităţii studentului. Tutorele va asigura respectarea condiţiilor de pregătire şi dobândire de către student a competenţelor profesionale planificate pentru perioada stagiului de practică.

1.8 Cadrul didactic supervizor sau responsabilul de practică estecadrul didactic desemnat de către Facultatea de Științe Economice, care va asigura planificarea, organizarea şi supravegherea desfăşurării stagiului de practică.

1.9 Creditele transferabile reprezintă numărul de credite ce vor fi acordate studentului de către Facultatea de Științe Economice în urma efectuării stagiului de practică, potrivit planului de învăţământ. Numărul de credite transferabile recunoscute studentului practicant sunt cele prevăzute în planul de învăţământ.

1.10 Convenţia-cadru privind efectuarea stagiului de practică sau Convenţia de practică esteacordul încheiat între Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității „TIBISCUS” din Timișoara, ca organizator de practică, partenerul de practică şi studentul-practicant, conform legislaţiei în vigoare (Ordinul MECT nr. 3955/2008, Anexa 2: “Convenţie cadru privind efectuarea stagiului de practică în cadrul programelor de studii universitare de licenţă sau masterat” din 09/05/2008, publicat în Monitorul Oficial, Partea I nr. 440 din 12/06/2008).

1.11 Acordul de practică este înţelegerea bilaterală pe care o poate încheia Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității „TIBISCUS” din Timișoara, ca organizator de practică, cu partenerii de practică, în scopul stabilirii cadrului general al derulării stagiului de practică.

1.12 Portofoliul de practică estedocumentul ataşat Convenţiei-cadru privind efectuarea stagiului de practică, ce cuprinde obiectivele educaţionale ce urmează a fi atinse, competenţele ce urmează a fi obţinute prin stagiul de practică, precum şi modalităţile de derulare a stagiului de practică.

1.13 În baza Convenţiei – Cadru privind efectuarea stagiului de practică, partenerul de practică asigură, pe toată durata stagiului de practică, sub îndrumarea unuia sau mai multor tutori, respectarea condiţiilor de pregătire şi dobândire de către student a competenţelor profesionale planificate pentru perioada stagiului de practică.

1.14 Tematica de practică se stabileşte de către cadrul didactic supervizor împreună cu tutorele desemnat de partenerul de practică, în funcţie de specificul activităţii organizatorului de practică, cu respectarea specializării studentului – practicant. Obiectivele educaţionale ce urmează a fi atinse, competenţele ce urmează a fi obţinute prin stagiul de practică, precum şi modalităţile de derulare a stagiului de practică sunt stabilite de către cadrul didactic supervizor şi tutore, în funcţie de domeniul de activitate şi particularităţile partenerului de practică, şi sunt prevăzute în cadrul Portofoliului de practică, document anexă la Convenţia - Cadru.

1.15 Perioada de desfăşurare a stagiului de practică este cuprinsă în cursul anului universitar. Stagiul de practică se poate desfăşura cu program săptămânal sau cumulat, în săptămânile 12-14 din semestrul al II-lea al anului II universitar. Practica se va desfăşura în perioada prevăzută în planul de învăţământ.

1.16 Durata stagiului de practică este cea prevăzută în planul de învăţământ. Durata stagiului de practică desfășurat la partenerul de practică este echivalentul a minim 2 ore pe zi şi maxim 8 ore pe zi, în funcţie de modul de stabilire concretă a perioadei de practică.

1.17 La finalul stagiului de practică, notarea practicantului se face de către cadrul didactic responsabil cu derularea stagiului de practică, pe baza caietului de practică, cu consultarea prealabilă a tutorelui.

Capitolul II. Organizarea şi desfăşurarea stagiului de practică

2.1 Stagiile de practică se desfăşoară la partenerii de practică cu care Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității „TIBISCUS” din Timișoara a încheiat o Convenţie – cadru în acest sens, respectiv în locaţiile stabilite de partenerii de practică, potrivit specificului activităţii practice ce urmează a fi derulate.

2.2 Activitatea desfăşurată de către studenţi prin stagiile de practică trebuie să asigure aplicarea în practică a cunoştinţelor teoretice dobândite de aceştia în cursul activităţilor didactice academice.

2.3 Reglementareaactivităţii de practică între Facultatea de Științe Economice, ca organizator de practică, student şi partenerul de practică se va realiza prin semnarea Convenţiei-Cadru.

2.4 Studenţii au obligaţia de a se prezenta la locul de practică în perioada stabilită, să respecte regulamentul de ordine interioară impus de conducerea partenerul de practică/ entităţii colaboratoare gazdă, să-şi însuşească cunoştinţele cerute prin portofoliul de practică şi sa elaboreze o prezentare a activităţii de practică.

2.5 Studentul îşi asumă întreaga răspundere pentru respectarea normelor de organizare şi de protecţie a muncii specifice partenerului de practică, pe toată durata desfăşurării stagiului de practică. În cazul apariţiei unor dispute între student şi partenerul de practică, aceştia pot apela la organizatorul de practică prin cadrul didactic supervizor, care acţionează ca şi mediator.

Capitolul III. Portofoliul de practică

3.1 În timpul stagiului de practică, studenţii vor efectua activităţi relevante specializării pentru care se instruiesc, în funcţie de specificul activităţii partenerului de practică.

3.2 Practica se desfăşoară pe baza unui portofoliu de practică, întocmit de către cadrul didactic supervizor şi tutore, în funcţie de domeniul de activitate şi particularităţile partenerului de practică.

3.3 Portofoliul de practică cuprinde obiectivele educaţionale ce urmează a fi atinse, competenţele ce urmează a fi obţinute prin stagiul de practică, precum şi modalităţile de derulare a stagiului de practică.

3.4 Pe durata efectuării stagiului de practică, studentul, sub îndrumarea tutorelui, va completa Portofoliul de practică cu datele de identificare ale studentului, ale partenerului de practică şi ale tutorelui, precum şi cu descrierea activităţilor desfăşurate. Fiecare portofoliu de practică va fi însoţit (acolo unde este cazul) de materiale concludente activităţilor practice desfăşurate de student.

3.5 Modelul portofoliului de practică este cuprins în Anexa 1 a prezentului Regulament.

Capitolul IV. Evaluarea stagiului de practică

4.1 La finalul stagiului de practică, notarea practicantului se face de către cadrul didactic responsabil cu derularea stagiului de practică, pe baza caietului de practica, cu consultarea prealabila a tutorelui.

4.2 Modalitatea concretă de evaluare a practicantului este stabilită de cadrul didactic responsabil de practică (colocviu de practică).

4.3 În urma evaluării finale a activităţii practice desfăşurate de studenţi, se vor acorda numărul de credite transferabile prevăzute în Planurile de învăţământ.

Capitolul V. Dispoziţii finale

5.1 Organizarea activităţii de practică, conform prezentului Regulament, devine operantă începând cu anul universitar 2013 - 2014.

5.2 Prevederile prezentului Regulament se aplică studenţilor care se afla în ciclul de învăţământ de licenţă.

5.3 Cu aplicarea prezentului Regulament se însărcinează responsabilii de practică.

Info Studenți

  • Admitere
  • Studenţi
  • Absolvenţi
  • Cursuri
  • Practică
  • Orar
  • Examene
  • Licenţă
  • Taxe
  • Facilităţi
  • Structura an universitar

Info Masteranzi

  • Admitere
  • Masteranzi
  • Absolvenţi
  • Cursuri
  • Orar
  • Examene
  • Disertaţie
  • Taxe
  • Facilităţi
  • Structura an universitar

Link-uri

  • Activitate Didactică
  • Cercetare
  • Anale. Seria Ştiințe Economice
  • Colaborări
  • Comisia Calității
  • Proiecte de Cercetare
  • Cadre Didactice
  • Baza Materială
  • Contact
  • Hartă Site
  • Căutare Site
Sunteți aici: Acasă | Info Studenți & Masteranzi | Info Studenți | Practică
Actualizare
20 October 2023, 16:29:39.
Vizitator