Licenţă 2021/2022
Prevederi privind desfăşurarea examenelor de finalizare a studiilor de licență
- Examenul de licenţă constă din două probe, după cum urmează:
- Proba 1: Evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate (probă scrisă); din cartea disponibila la secretariat (descarcă), (descarcă), (descarcă)
- Proba 2: Prezentarea şi susţinerea lucrării de licenţă (proba orală) (descarcă)
La fiecare probă, media minimă de promovare este 5 (cinci).
- Probele menționate la articolul anterior se desfășoară în prezenta comisiei de examen specifice fiecărei probe și a examinatului.
- Pe baza susținerii lucrării în fata comisiei și a notei acordate de conducătorul științific, comisia acordă nota finală. Fiecare membru al comisiei propune o notă de la 1 la 10, nota finală fiind media aritmetică a acestora, cu două zecimale, fără rotunjire.
- Media finală a examenului de licență reprezintă media aritmetică între nota de la proba teoretică și nota obținută la susținerea lucrării de licență. Media minimă de promovare a examenului de licență este 6 (șase). În cazul în care absolventul nu obține media de promovare a licenței de minim 6, la repetarea examenului de licență se susține examen la proba cu nota cea mai mică.
- Candidații care nu au promovat proba de evaluare a cunoștințelor fundamentale și de specialitate nu au dreptul de a participa la susținerea lucrării de licență.
- Eventualele contestații privind rezultatele probei scrise, se depun la secretariatul facultății în termenul prevăzut de calendarul licenței și se soluționează conform aceluiași calendar, de către comisia de contestații.
DOCUMENTE
- Teme de licențe: (descarcă)
- Fișierul electronic, model pentru elaborarea licenţei: (descarcă) și (descarcă)
- Ghid pentru elaborarea lucrării de licență: (descarcă)
- Formularul pentru înscrierea la examenul de finalizare a studiilor: (descarcă)
- Regulament privind organizarea și desfășurarea examenului de finalizare a studiilor universitare de licență și master la Universitatea „Tibiscus” din Timișoara (descarcă)
- Metodologie finalizare studii on line (descarcă)
- Metodologie finalizare studii 2021/2022 (descarcă)
- Procedura antiplagiat FSE (descarcă)
Licenţă 2019/2020
Prevederi privind desfăşurarea examenelor de finalizare a studiilor de licență
- Examenul de licenţă constă din două probe, după cum urmează:
- Proba 1: Evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate (probă scrisă); din cartea ( + teste 2020) disponibila la secretariat
- Proba 2: Prezentarea şi susţinerea lucrării de licenţă (proba orală).
La fiecare probă, media minimă de promovare este 5 (cinci).
- Probele menționate la articolul anterior se desfășoară în prezenta comisiei de examen specifice fiecărei probe și a examinatului.
- Pe baza susținerii lucrării în fata comisiei și a notei acordate de conducătorul științific, comisia acordă nota finală. Fiecare membru al comisiei propune o notă de la 1 la 10, nota finală fiind media aritmetică a acestora, cu două zecimale, fără rotunjire.
- Media finală a examenului de licență reprezintă media aritmetică între nota de la proba teoretică și nota obținută la susținerea lucrării de licență. Media minimă de promovare a examenului de licență este 6 (șase). În cazul în care absolventul nu obține media de promovare a licenței de minim 6, la repetarea examenului de licență se susține examen la proba cu nota cea mai mică.
- Candidații care nu au promovat proba de evaluare a cunoștințelor fundamentale și de specialitate nu au dreptul de a participa la susținerea lucrării de licență.
- Eventualele contestații privind rezultatele probei scrise, se depun la secretariatul facultății în termenul prevăzut de calendarul licenței și se soluționează conform aceluiași calendar, de către comisia de contestații.
Licenţă 2016/2017
Programarea susținerii lucrării de licența, 13-14.07.2017
Coordonatorul ştiinţific
|
Titlul lucrării de licenţă
|
Numele şi prenumele candidatului
|
Data
|
Ora
|
Lect. univ.dr. Vasilescu Ramona Violeta
|
Aplicații informatice pentru e-logistică și logistică
|
Vela (Cucu) Lavinia
|
13.07.2017
|
14,00
|
Conf. univ. dr. Nagy Cristina Mihaela
|
Contabilitatea şi analiza datoriilor şi creanţelor la TOP BEAUTY BY LIDIA BUZ SRL
|
Buz (Buz-Cozma) Lidia
|
13.07.2017
|
14,15
|
Analiza echilibrului financiar pe baza bilanţului contabil la EDILUL SA
|
Fărcuţ (Gligor) Maria
|
13.07.2017
|
14,30
|
Determinarea riscului de faliment cu ajutorul indicatorilor la Compania de Apă Oradea
|
Lucaci (Puşcău) Liana
|
13.07.2017
|
14,45
|
Analiza bilanțului prin metoda ratelor la societatea ENDLES SRL
|
Merca (Caba) Emilia
|
13.07.2017
|
15,00
|
Contabilitatea imobilizărilor la Societatea ELIMAX MARKET SRL
|
Şurubaru Caius-Codrin
|
13.07.2017
|
15,15
|
Contabilitatea şi analiza capitalurilor. Studiu de caz la Societatea ALFA S.A.
|
Ursulean (Cserny) Rodica
|
13.07.2017
|
15.30
|
Contabilitatea decontărilor cu personalul la societatea BALANŢA SRL
|
Vartic Maria - Alexandra
|
13.07.2017
|
15,45
|
Contabilitatea imobilizărilor la TRANSAL URBIS SRL
|
Vîrban (Secula) Loredana Georgiana
|
13.07.2017
|
16,00
|
Coordonatorul ştiinţific
|
Titlul lucrării de licenţă
|
Numele şi prenumele candidatului
|
Data
|
Ora
|
Conf. univ. dr. Nagy Cristina Mihaela
Asist. univ. dr. Colţa Adela Suzana
|
Aportul contabilităţii în eficientizarea procesului decizional
|
Germenjanc Mihael
|
13.07.2017
|
16,15
|
Studiu de caz privind contabilitatea şi analiza personalului
|
Spăriosu Sebastian Ciprian
|
13.07.2017
|
16,30
|
Aportul contabilităţii în managementul relaţiilor cu clienţii
|
Tăutu Nicoleta-Adriana
|
13.07.2017
|
16,45
|
Diagnosticul comercial pe baza indicatorilor economici
|
Vucu Nicu-Constantin
|
13.07.2017
|
17,00
|
Lect. Univ.dr. Vasilescu Ramona Violeta
|
Sisteme informatice pentru managementul timpului
|
Baderca Tudorel Călin
|
13.07.2017
|
17,15
|
Aplicații informatice utilizate în externalizarea serviciilor de tipărire. Studiu de caz: aplicația LetterXpress
|
Barcan Silviu – Georgian
|
13.07.2017
|
17,30
|
Gestiunea documentelor utilizând tehnologia CLOUD
|
Dârţu Elena
|
13.07.2017
|
17,45
|
Cercetări de marketing privind satisfacția clienților la pensiunea Heidi, Munții Apuseni
|
Kovacs (Ştefănuţ) Tunde Maria
|
13.07.2017
|
18,00
|
Sisteme informatice ERP. Studiu de caz: programarea producției utilizând SAP
|
Lungocea Darius – Mihai
|
13.07.2017
|
18,15
|
Sisteme informatice pentru gestionarea producției. Studiu de caz: Senior MES
|
Miculescu Daniel
|
13.07.2017
|
18,30
|
Aplicații informatice în Sănătate
|
Petrulea (Bodin) Alexandra Anca
|
13.07.2017
|
18,45
|
Sisteme informatice pentru planificare și analiză. Studiu de caz: Senior CPM și Senior Visual BI
|
Talpeş Nicolae
|
13.07.2017
|
19,00
|
|
|
|
|
|
Coordonatorul ştiinţific
|
Titlul lucrării de licenţă
|
Numele şi prenumele candidatului
|
Data
|
Ora
|
Conf. univ. dr. Mladin Franca
|
Audit financiar asupra costurilor anuale de execuţie bugetară la Unitatea Administrativ-Teritorială Comuna Biled
|
Carp (Oltean) Adina Mihaela
|
14.07.2017
|
9,00
|
Auditul veniturilor fiscale din impozite şi taxe pe clădiri şi teren (persoane fizice şi juridice) la U.A.T.C. MORAVIŢA
|
Otiman (Curescu) Maria
|
14.07.2017
|
9,15
|
Conf. univ. dr. Nagy Cristina Mihaela
|
Contabilitatea cheltuielilor şi veniturilor la RIPER SRL
|
Borota (Moldovan) Adela Gyongyike
|
14.07.2017
|
9,30
|
Evidenţa şi contabilitatea stocurilor la societatea FORMULA ECO S.R.L.
|
Căciulă Mădălina
|
14.07.2017
|
9,45
|
Contabilitatea cheltuielilor şi veniturilor la societatea ERIK SERVICES SRL
|
Chindea (Istudor) Andreea
|
14.07.2017
|
10,00
|
Evidenţa şi contabilitatea stocurilor la societatea HAMMERTECH S.R.L.
|
Udrea Andreea-Elena
|
14.07.2017
|
10,15
|
Conf. univ. dr. Sârbovan Marina Luminița
|
Şomajul şi criza economică în România
|
Ciolea Daniela Cristina
|
14.07.2017
|
10,30
|
Analiza investiţiilor străine directe în România în perioada 2006-2015
|
Creangă Laura Corina
|
14.07.2017
|
10,45
|
Analiza diagnostic a firmei Contitech
|
Golban Alina Florentina
|
14.07.2017
|
11,00
|
Lect. univ. dr. Dragotă Violeta Gianina
|
Gestiunea modalităţilor şi instrumentelor de plată
|
Bădescu Bety - Daniela
|
14.07.2017
|
11,15
|
Performanţele băncilor comerciale din România
|
Bădescu Renata - Georgiana
|
14.07.2017
|
11,30
|
Studiu privind creditarea societăţilor comerciale de către bancă
|
Cană Gheorghe
|
14.07.2017
|
11,45
|
Sistemul bancar din România – studiu de caz privind acordarea unui credit la ING BANK
|
Donea Mihai Florin
|
14.07.2017
|
12,00
|
Riscurile în procesul creditării. Căi de prevenire şi acoperire ale acestora
|
Doroftei Ionică
|
14.07.2017
|
12,15
|
Lect. Univ.dr. Vasilescu Ramona Violeta
|
Sisteme informatice de gestiune automată a documentelor. Studiu de caz: PDFMDX
|
Berindeie Loredana
|
14.07.2017
|
12,30
|
Sisteme informatice financiare. Studiu de caz KUALI FINANCIAL SYSTEMS
|
Cozma Alexandra Diana
|
14.07.2017
|
12,45
|
Avantajele Programului SAGA faţă de SOFTPRO
|
Sebok Eduard Alex
|
14.07.2017
|
13,00
|
Politica de produs în cadrul firmei S.C. ANNONA’S S.R.L.
|
Zamfir Zamfira Alina
|
14.07.2017
|
13,15
|
Documente
Formularul pentru înscrierea la examenul de finalizare a studiilor: [Descărcați...]
Fișierul electronic, model pentru elaborarea licenței: [Descărcați...]
Ghid pentru elaborarea lucrării de licență: [Descărcați...]
TEME PROPUSE PENTRU ELABORAREA LUCRĂRILOR DE LICENŢĂ ÎN ANUL UNIVERSITAR 2016 – 2017
Conf. univ. dr. Medinschi Silvia ()
- Managementul recrutării resurselor umane pe exemplul s.c. X srl
- Mutaţii şi schimbări în managementul strategic al resurselor umane la nivelul corporaţiilor multinaţionale
- Managementul calității totale pe exemplul s.c. X srl
- Managementul investițiilor pe exemplul s.c. X srl
- Sistemul motivațional în cadrul s.c. X srl
- Managementul relațiilor cu clienții în cadrul s.c. X srl
- Evaluarea si motivarea resurselor umane clienții în cadrul s.c. X srl
- Temă la alegere
- Temă la alegere
- Temă la alegere
Conf. univ. dr. Mladin Franca ()
- Planificarea unei misiuni de audit intern
- Frauda în auditul intern
- Pregătirea misiunii de audit intern la ……
- Metodologia derulării unei misiuni de audit intern la……..
- Întocmirea raportului de audit intern la ………
- Audit financiar la S.C…….
- Întocmirea raportului de audit financiar la …….
- Studiu de caz. Analiza riscului la S.C…..
- Valorificarea rezultatelor unei misiuni de audit financiar la UATC…..
- Metodologia derulării unei misiuni de audit financiar la……..
Conf. univ. dr. Sârbovan Marina Luminița ()
- Rolul pietei in dezvoltarea economica
- Salariul si importanta sa in economia Romaniei
- Munca si recompensarea ei in economia de tranzitie
- Dezvoltarea sustenabila de la teorie la practica
- Relatia dintre costuri si preturi in afacerile contemporane
- Somajul si criza economica
- Distributia bogatiei in economia contemporana
- Productia de bunuri si servicii in mileniul trei
- Rolul banilor in economia de piata
- Tema la alegere
Lect. univ. dr. Costescu Irina Daniela ()
- Impozitul pe profit. Studiu de caz la SC ...
- Impozitul pe venit. Studiu de caz la SC ...
- Taxa pe valoarea adăugată. Studiu de caz la SC
- Studiu privind optimizarea fiscală la o societate comercială nouă
- Impozite şi taxe locale. Studiu de caz la SC ...
- BPO – noua formă de restructurare a societăţilor comerciale
- Implicațiile economico-financiare ale proceselor externalizate
- Studiu privind controlul intern prin inventariere
- Elemente definitorii ale auditului intern şi controlului intern
- Presiunea fiscală – definită prin vectorul fiscal
Lect. univ. dr. Dragotă Violeta Gianina ()
- Performanţele băncilor comerciale din Romania.
- Studiu privind creditarea societăţilor comerciale de către banca …..
- Riscurile în activitatea e retail banking şi gestionarea lor
- Riscurile în procesul creditării şi gestionarea lor de către banca …..
- Studiu privind creditarea societăţilor comerciale de către banca …..
- Managementul riscurilor asociate relaţiilor interbancare
- Gestiunea instrumentelor şi modalităţilor de plată
- Riscurile în procesul creditării. Căi de prevenire şi acoperire a acestora
- Sistemul electronic de transfer al fondurilor
- Teme la alegere
Licenţă 2013/2014
Programarea susţinerii lucrării de licenţă/disertație, Sesiunea IULIE 2014 - descarcă
Studenții trebuie să se prezinte în ziua în care sunt programați, la ora 08:30,
cu cartea de identitate în vederea susținerii probei scrise (test grilă).
PROGAMUL EXAMENULUI DE LICENȚĂ SESIUNEA IULIE 2014 - descarcă
COMISIILE DE LICENȚĂ ȘI DISERAȚIE PENTRU SESIUNEA IULIE 2014 - descarcă
Atenţie! Fisiere PDF actualizate pe 13.06.2014.