Facultatea de Științe Economice - Universitatea Tibiscus din Timișoara Facultatea de Științe Economice - Universitatea Tibiscus din Timișoara

  • Facultate
    • Cuvânt Înainte
  • Despre Noi
    • Studii de licență
    • Studii Masterale
    • Regulamente de organizare și funcționare
      • Anexe Carta Universității
      • Regulamente și Metodologii
    • Cadre Didactice
    • Alegeri și concursuri didactice
    • Baza materială
  • Activitate
    • Didactică
    • Cercetare
    • Anale. Seria Ştiințe Economice. Timişoara
      • Prezentarea Revistei
      • Recenzare Lucrări
      • Indexarea Revistei
      • Instrucţiuni pentru Autori
      • Lucrări
        • Volumul XXVII/2022 (Volume XXVII/2022)
        • Volumul XXVI/2021 (Volume XXVI/2021)
        • Volumul XXV/2020 (Volume XXV/2020)
        • Volumul XXIV/2019 (Volume XXIV/2019)
        • Volumul XXIII/2018 (Volume XXIII/2018)
        • Volumul XXII/2016 (Volume XXII/2016)
        • Volumul XXI/2015 (Volume XXI/2015)
        • Volumul XX/2014 (Volume XX/2014)
        • Volumul XIX/2013 (Volume XVIII/2013)
        • Volumul XVIII/2012 (Volume XVIII/2012)
        • Volumul XVIII, supliment/2012 (Volume XVIII/2012, supliment)
        • Volumul XVII/2011 (Volume XVII/2011)
        • Volumul XVI/2010 (Volume XVI/2010)
        • Volumul XV/2009 (Volume XV/2009)
        • Volumul XIV/2008 (Volume XIV/2008)
        • Volumul XIII/2007 (Volume XIII/2007)
      • Contact
      • Taxe / fees
    • Colaborări
    • Comisia Calității
    • Proiecte de Cercetare
    • Cursuri Perfecţionare
  • Info Studenți & Masteranzi
    • Info Studenți
      • Admitere
      • Studenţi
      • Absolvenţi
      • Cursuri
      • Practică
      • Orar
      • Examene
      • Licenţă
      • Taxe
      • Facilităţi
      • Structura anului universitar
    • Info Masteranzi
      • Admitere
      • Masteranzi
      • Absolvenţi
      • Cursuri
      • Orar
      • Examene
      • Disertaţie
      • Taxe
      • Facilităţi
      • Structura anului universitar
  • Ştiri
  • Contact
Teddy logo

Licenţă

  • Licenţă 2021/2022
  • Licenţă 2019/2020
  • Licenţă 2016/2017
  • Licenţă 2015/2016
  • Licenţă 2014/2015
  • Licenţă 2013/2014

Licenţă 2021/2022

Prevederi privind desfăşurarea examenelor de finalizare a studiilor de licență

  1. Examenul de licenţă constă din două probe, după cum urmează:
    1. Proba 1: Evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate (probă scrisă); din cartea disponibila la secretariat (descarcă), (descarcă), (descarcă)
    2. Proba 2: Prezentarea şi susţinerea lucrării de licenţă (proba orală) (descarcă)

      La fiecare probă, media minimă de promovare este 5 (cinci).

  2. Probele menționate la articolul anterior se desfășoară în prezenta comisiei de examen specifice fiecărei probe și a examinatului.
  3. Pe baza susținerii lucrării în fata comisiei și a notei acordate de conducătorul științific, comisia acordă nota finală. Fiecare membru al comisiei propune o notă de la 1 la 10, nota finală fiind media aritmetică a acestora, cu două zecimale, fără rotunjire.
  4. Media finală a examenului de licență reprezintă media aritmetică între nota de la proba teoretică și nota obținută la susținerea lucrării de licență. Media minimă de promovare a examenului de licență este 6 (șase). În cazul în care absolventul nu obține media de promovare a licenței de minim 6, la repetarea examenului de licență se susține examen la proba cu nota cea mai mică.
  5. Candidații care nu au promovat proba de evaluare a cunoștințelor fundamentale și de specialitate nu au dreptul de a participa la susținerea lucrării de licență.
  6. Eventualele contestații privind rezultatele probei scrise, se depun la secretariatul facultății în termenul prevăzut de calendarul licenței și se soluționează conform aceluiași calendar, de către comisia de contestații.

DOCUMENTE

  • Teme de licențe: (descarcă)
  • Fișierul electronic, model pentru elaborarea licenţei: (descarcă) și (descarcă)
  • Ghid pentru elaborarea lucrării de licență: (descarcă)
  • Formularul pentru înscrierea la examenul de finalizare a studiilor: (descarcă)
  • Regulament privind organizarea și desfășurarea examenului de finalizare a studiilor universitare de licență și master la Universitatea „Tibiscus” din Timișoara (descarcă)
  • Metodologie finalizare studii on line (descarcă)
  • Metodologie finalizare studii 2021/2022 (descarcă)
  • Procedura antiplagiat FSE (descarcă)

Licenţă 2019/2020

Prevederi privind desfăşurarea examenelor de finalizare a studiilor de licență

  1. Examenul de licenţă constă din două probe, după cum urmează:
    1. Proba 1: Evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate (probă scrisă); din cartea (Coperta cu rosu 20 + teste 2020) disponibila la secretariat
    2. Proba 2: Prezentarea şi susţinerea lucrării de licenţă (proba orală).

    La fiecare probă, media minimă de promovare este 5 (cinci).

  2. Probele menționate la articolul anterior se desfășoară în prezenta comisiei de examen specifice fiecărei probe și a examinatului.
  3. Pe baza susținerii lucrării în fata comisiei și a notei acordate de conducătorul științific, comisia acordă nota finală. Fiecare membru al comisiei propune o notă de la 1 la 10, nota finală fiind media aritmetică a acestora, cu două zecimale, fără rotunjire.
  4. Media finală a examenului de licență reprezintă media aritmetică între nota de la proba teoretică și nota obținută la susținerea lucrării de licență. Media minimă de promovare a examenului de licență este 6 (șase). În cazul în care absolventul nu obține media de promovare a licenței de minim 6, la repetarea examenului de licență se susține examen la proba cu nota cea mai mică.
  5. Candidații care nu au promovat proba de evaluare a cunoștințelor fundamentale și de specialitate nu au dreptul de a participa la susținerea lucrării de licență.
  6. Eventualele contestații privind rezultatele probei scrise, se depun la secretariatul facultății în termenul prevăzut de calendarul licenței și se soluționează conform aceluiași calendar, de către comisia de contestații.

Licenţă 2016/2017

Programarea susținerii lucrării de licența, 13-14.07.2017

 

Coordonatorul  ştiinţific

Titlul lucrării de licenţă

Numele şi prenumele
candidatului

Data

Ora

Lect. univ.dr. Vasilescu Ramona Violeta

Aplicații informatice pentru e-logistică și logistică

Vela (Cucu) Lavinia

13.07.2017

14,00

Conf. univ. dr. Nagy Cristina Mihaela

Contabilitatea şi analiza datoriilor şi creanţelor la TOP BEAUTY BY LIDIA BUZ SRL

Buz (Buz-Cozma) Lidia

13.07.2017

14,15

Analiza echilibrului financiar pe baza bilanţului contabil la EDILUL SA

Fărcuţ (Gligor) Maria

13.07.2017

14,30

Determinarea riscului de faliment cu ajutorul indicatorilor la Compania de Apă Oradea

Lucaci (Puşcău) Liana

13.07.2017

14,45

Analiza bilanțului prin metoda ratelor la societatea ENDLES SRL

Merca (Caba) Emilia

13.07.2017

15,00

Contabilitatea imobilizărilor la Societatea ELIMAX MARKET SRL

Şurubaru Caius-Codrin

13.07.2017

15,15

Contabilitatea şi analiza capitalurilor. Studiu de caz la Societatea ALFA S.A.

Ursulean (Cserny) Rodica

13.07.2017

15.30

Contabilitatea decontărilor cu personalul la societatea BALANŢA SRL

Vartic Maria - Alexandra

13.07.2017

15,45

Contabilitatea imobilizărilor la TRANSAL URBIS SRL

Vîrban (Secula) Loredana Georgiana

13.07.2017

16,00

 

Coordonatorul  ştiinţific

Titlul lucrării de licenţă

Numele şi prenumele
candidatului

Data

Ora

Conf. univ. dr. Nagy Cristina Mihaela

Asist. univ. dr. Colţa Adela Suzana

Aportul contabilităţii în eficientizarea procesului decizional

Germenjanc Mihael

13.07.2017

16,15

Studiu de caz privind contabilitatea şi analiza personalului

Spăriosu Sebastian Ciprian

13.07.2017

16,30

Aportul contabilităţii în managementul relaţiilor cu clienţii

Tăutu Nicoleta-Adriana

13.07.2017

16,45

Diagnosticul comercial pe baza indicatorilor economici

Vucu Nicu-Constantin

13.07.2017

17,00

Lect. Univ.dr. Vasilescu Ramona Violeta

Sisteme informatice pentru managementul timpului

Baderca Tudorel Călin

13.07.2017

17,15

Aplicații informatice utilizate în externalizarea serviciilor de tipărire. Studiu de caz: aplicația LetterXpress

Barcan Silviu – Georgian

13.07.2017

17,30

Gestiunea documentelor utilizând tehnologia CLOUD

Dârţu Elena

13.07.2017

17,45

Cercetări de marketing privind satisfacția clienților la pensiunea Heidi, Munții Apuseni

Kovacs (Ştefănuţ) Tunde Maria

13.07.2017

18,00

Sisteme informatice ERP. Studiu de caz: programarea producției utilizând SAP

Lungocea Darius – Mihai

13.07.2017

18,15

Sisteme informatice pentru gestionarea producției. Studiu de caz: Senior MES

Miculescu Daniel

13.07.2017

18,30

Aplicații informatice în Sănătate

Petrulea (Bodin) Alexandra Anca

13.07.2017

18,45

Sisteme informatice pentru planificare și analiză. Studiu de caz: Senior CPM și Senior Visual BI

Talpeş Nicolae

13.07.2017

19,00

 

         

Coordonatorul  ştiinţific

Titlul lucrării de licenţă

Numele şi prenumele
candidatului

Data

Ora

Conf. univ. dr. Mladin Franca

Audit financiar asupra costurilor anuale de execuţie bugetară la Unitatea Administrativ-Teritorială Comuna Biled

Carp (Oltean) Adina Mihaela

14.07.2017

9,00

Auditul veniturilor fiscale din impozite şi taxe pe clădiri şi teren (persoane fizice şi juridice) la U.A.T.C. MORAVIŢA

Otiman (Curescu) Maria

14.07.2017

9,15

Conf. univ. dr. Nagy Cristina Mihaela

Contabilitatea cheltuielilor şi veniturilor la RIPER SRL

Borota (Moldovan) Adela Gyongyike

14.07.2017

9,30

Evidenţa şi contabilitatea stocurilor la societatea FORMULA ECO S.R.L.

Căciulă Mădălina

14.07.2017

9,45

Contabilitatea cheltuielilor şi veniturilor la societatea ERIK SERVICES SRL

Chindea (Istudor) Andreea

14.07.2017

10,00

Evidenţa şi contabilitatea stocurilor la societatea HAMMERTECH S.R.L.

Udrea Andreea-Elena

14.07.2017

10,15

Conf. univ. dr. Sârbovan Marina Luminița

Şomajul şi criza economică în România

Ciolea Daniela Cristina

14.07.2017

10,30

Analiza investiţiilor străine directe în România în perioada 2006-2015

Creangă Laura Corina

14.07.2017

10,45

Analiza diagnostic a firmei Contitech

Golban Alina Florentina

14.07.2017

11,00

Lect. univ. dr. Dragotă Violeta Gianina

Gestiunea modalităţilor şi instrumentelor de plată

Bădescu Bety - Daniela

14.07.2017

11,15

Performanţele băncilor comerciale din România

Bădescu Renata - Georgiana

14.07.2017

11,30

Studiu privind creditarea societăţilor comerciale de către bancă

Cană Gheorghe

14.07.2017

11,45

Sistemul bancar din România – studiu de caz privind acordarea unui credit la ING BANK

Donea Mihai Florin

14.07.2017

12,00

Riscurile în procesul creditării. Căi de prevenire şi acoperire ale acestora

Doroftei Ionică

14.07.2017

12,15

Lect. Univ.dr. Vasilescu Ramona Violeta

Sisteme informatice de gestiune automată a documentelor. Studiu de caz: PDFMDX

Berindeie Loredana

14.07.2017

12,30

Sisteme informatice financiare. Studiu de caz KUALI FINANCIAL SYSTEMS

Cozma Alexandra Diana

14.07.2017

12,45

Avantajele Programului SAGA faţă de SOFTPRO

Sebok Eduard Alex

14.07.2017

13,00

Politica de produs în cadrul firmei S.C. ANNONA’S S.R.L.

Zamfir Zamfira Alina

14.07.2017

13,15

Documente 

Formularul pentru înscrierea la examenul de finalizare a studiilor: [Descărcați...]

Fișierul electronic, model pentru elaborarea licenței: [Descărcați...]

Ghid pentru elaborarea lucrării de licență: [Descărcați...]

 

 

 

TEME PROPUSE PENTRU ELABORAREA LUCRĂRILOR DE LICENŢĂ ÎN ANUL UNIVERSITAR 2016 – 2017

 

Conf. univ. dr. Medinschi Silvia ()

  1. Managementul recrutării resurselor umane pe exemplul s.c. X srl
  2. Mutaţii şi schimbări în managementul strategic al resurselor umane  la nivelul corporaţiilor multinaţionale
  3. Managementul calității totale pe exemplul s.c. X srl
  4. Managementul investițiilor pe exemplul s.c. X srl
  5. Sistemul motivațional în cadrul s.c. X srl
  6. Managementul relațiilor cu clienții în cadrul s.c. X srl
  7. Evaluarea si motivarea resurselor umane clienții în cadrul s.c. X srl
  8. Temă la alegere
  9. Temă la alegere
  10. Temă la alegere

Conf. univ. dr. Mladin Franca ()

  1. Planificarea unei misiuni de audit intern
  2. Frauda în auditul intern
  3. Pregătirea misiunii de audit intern la ……
  4. Metodologia derulării unei misiuni de audit intern la……..
  5. Întocmirea raportului de audit intern la ………
  6. Audit financiar la S.C…….
  7. Întocmirea raportului de audit financiar la …….
  8. Studiu de caz. Analiza riscului la S.C…..
  9. Valorificarea rezultatelor unei misiuni de audit financiar la UATC…..
  10. Metodologia derulării unei misiuni de audit financiar la……..

 

Conf. univ. dr. Sârbovan Marina Luminița ()

  1. Rolul pietei in dezvoltarea economica
  2. Salariul si importanta sa in economia Romaniei
  3. Munca si recompensarea ei in economia de tranzitie
  4. Dezvoltarea sustenabila de la teorie la practica
  5. Relatia dintre costuri si preturi in afacerile contemporane
  6. Somajul si criza economica
  7. Distributia bogatiei in economia contemporana
  8. Productia de bunuri si servicii in mileniul trei
  9. Rolul banilor in economia de piata
  10. Tema la alegere

Lect. univ. dr. Costescu Irina Daniela ()

  1. Impozitul pe profit. Studiu de caz la SC ...
  2. Impozitul pe venit. Studiu de caz la SC ...
  3. Taxa pe valoarea adăugată. Studiu de caz la SC
  4. Studiu privind optimizarea fiscală la o societate comercială nouă
  5. Impozite şi taxe locale. Studiu de caz la SC ...
  6. BPO – noua formă de restructurare a societăţilor comerciale
  7. Implicațiile economico-financiare ale proceselor externalizate
  8. Studiu privind controlul intern prin inventariere
  9. Elemente definitorii ale auditului intern şi controlului intern
  10. Presiunea fiscală – definită prin vectorul fiscal

 Lect. univ. dr. Dragotă Violeta Gianina ()

  1. Performanţele băncilor comerciale din Romania. 
  2. Studiu privind creditarea societăţilor comerciale de către banca …..
  3. Riscurile în activitatea e retail banking şi gestionarea lor
  4. Riscurile în procesul creditării şi gestionarea lor de către banca …..
  5. Studiu privind creditarea societăţilor comerciale de către banca …..
  6. Managementul riscurilor asociate relaţiilor interbancare
  7. Gestiunea instrumentelor şi modalităţilor de plată
  8. Riscurile în procesul creditării. Căi de prevenire şi acoperire a acestora
  9. Sistemul electronic de transfer al fondurilor
  10. Teme la alegere

 

 

 

Licenţă 2015/2016

Licenţă 2014/2015

pdfMetodologia privind organizarea şi desfăşurarea examenelor de finalizare a studiilor de licență în cadrul Facultății de Științe Economice, sesiunile iulie 2015 și februarie 2016507.3 KB06/06/2015, 12:59

docAnexa 1 - Cerere51.5 KB06/06/2015, 12:59

docAnexa 2 - Graficul elaborării lucrării de licență61.5 KB06/06/2015, 12:59

docAnexa 3 - Model pentru referat50.5 KB06/06/2015, 12:59

docAnexa 4 - Model pentru declarația olografă52.5 KB06/06/2015, 12:59

Licenţă 2013/2014

Programarea susţinerii lucrării de licenţă/disertație, Sesiunea IULIE 2014 - descarcă

Studenții trebuie să se prezinte în ziua în care sunt programați, la ora 08:30,
cu cartea de identitate în vederea susținerii probei scrise (test grilă).

PROGAMUL EXAMENULUI DE LICENȚĂ SESIUNEA IULIE 2014 - descarcă

COMISIILE DE LICENȚĂ ȘI DISERAȚIE PENTRU SESIUNEA IULIE 2014 - descarcă

Atenţie! Fisiere PDF actualizate pe 13.06.2014.

Info Studenți

  • Admitere
  • Studenţi
  • Absolvenţi
  • Cursuri
  • Practică
  • Orar
  • Examene
  • Licenţă
  • Taxe
  • Facilităţi
  • Structura an universitar

Info Masteranzi

  • Admitere
  • Masteranzi
  • Absolvenţi
  • Cursuri
  • Orar
  • Examene
  • Disertaţie
  • Taxe
  • Facilităţi
  • Structura an universitar

Link-uri

  • Activitate Didactică
  • Cercetare
  • Anale. Seria Ştiințe Economice
  • Colaborări
  • Comisia Calității
  • Proiecte de Cercetare
  • Cadre Didactice
  • Baza Materială
  • Contact
  • Hartă Site
  • Căutare Site
Sunteți aici: Acasă | Info Studenți & Masteranzi | Info Studenți | Licenţă
Actualizare
20 October 2023, 16:29:39.
Vizitator